Informacja o Urzędzie Gminy Kwidzyn w tekście łatwym do czytania – ETR
Urząd Gminy Kwidzyn
Czym jest Urząd Gminy Kwidzyn
Urząd Gminy Kwidzyn jest urzędem, który zarządza gminą.
Gmina to część terytorium Polski, złożona na przykład z miasta, wsi, dróg i innych terenów.
Czasem gmina składa się tylko ze wsi lub tylko z miasta.
Polska dzieli się na bardzo wiele gmin.
Gminą zarządza wójt.
Wójtem Gminy Kwidzyn jest pan Dariusz Wierzba.
Co możesz załatwić w Urzędzie Gminy Kwidzyn?
- możesz wyrobić dowód osobisty
- możesz się zameldować.
- możesz wpisać się na listę wyborców.
- możesz dostać wpis związany z działalnością gospodarczą.
- możesz dostać zezwolenie na sprzedaż alkoholu.
- możesz załatwić ważne dokumenty oraz zdobyć wszystkie informacje o działce, którą posiadasz lub chcesz kupić.
Takie dokumenty to na przykład wypis i wyrys.
- możesz sprawdzić wysokość podatku.
- możesz załatwić sprawy związane z oświatą oraz pomocą społeczną.
- możesz wynająć lokal komunalny. Lokal komunalny to lokal należący do Gminy.
- możesz dostać pozwolenie na usuwanie drzew i krzewów
- możesz poznać wysokość opłat za odpady
- możesz poznać zasady opieki nad zwierzętami
- możesz załatwić sprawy związane z drogami w Gminie
Jeżeli chcesz załatwić sprawę w
Urzędzie Gminy Kwidzyn możesz:
- napisać pismo i wysłać na adres Urzędu
Urząd Gminy Kwidzyn
Grudziądzka 30
82-500 Kwidzyn
- złożyć pismo osobiście
- zadzwonić do Urzędu numer telefonu: +48 55 261 41 51
- napisać wiadomość i wysłać ją na adres e-mailowy: urzad@gminakwidzyn.pl
- jeśli masz założony profil zaufany na portalu ePUAP.gov.pl
możesz też skontaktować się z Urzędem poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą.
Elektroniczna skrzynka podawcza to coś w rodzaju elektronicznej skrzynki pocztowej, na którą wysyła się wiadomości i dokumenty.
Żeby napisać do urzędu na tym portalu musisz wpisać jego nazwę: EPUAP: /tq3t959rwt/skrytka.
Adres
Urząd Gminy Kwidzyn
Grudziądzka 30
82-500 Kwidzyn
Kontakt
Numer telefonu do sekretariatu: 55 261 41 53
Adres mailowy: urzad@gminakwidzyn.pl
Godziny pracy
Możesz do nas przyjść:
- w poniedziałek, wtorek i czwartek w godzinach od 7:00 do 15:00.
- w środę w godzinach od 7:00 do 16:00
- w piątek w godzinach od 7:00 do 14:00
Więcej informacji dla osób z niepełnosprawnościami
https://gminakwidzyn.pl/urzad-gminy/dostepnosc/
“© European Easy-to-Read Logo: Inclusion Europe. More information at https://www.inclusion-europe.eu/easy-to-read/”. Autor piktogramów: Sergio Palao, źródło: arasaac.org– przechodzi do strony http://www.arasaac.org/
Licencja: CC (BY-NC-SA), właściciel: rząd Aragonii (Hiszpania).



